Wróć do listy szkoleń

Szkolenie podyplomowe dla osteopatów

Podejście kliniczne do przypadków ostrych bólów kręgosłupa

Prowdzący: Thierry COLOT D.O.

Dyplomowany Osteopata. Praktykuje osteopatię w prywatnym gabinecie w Namur w Belgii. W 1986 r. rozpoczął swoją karierę jako wykładowca osteopatii na całym świecie, m.in. w Belgii, we Francji, Portugalii, Brazylii oraz oczywiście w Polsce. Założyciel Sutherland College of Osteopathic Medicine. Jest również jednym z założycieli Polskiej Akademii Osteopatii OSTEON. To dzięki niemu osteopatia pojawiła się w Polsce. Jest również pracownikiem naukowym na Université Libre w Brukseli oraz na Instituto Universitario de Ciencias  da Saude w Porto.

Jest specjalistą w leczeniu tzw. „stanów ostrych”, dla których stworzył specjalne autorskie techniki leczenia, które będą głównym tematem tego szkolenia podyplomowego.

Autor kilku książek poświęconych osteopatii.

Cel i program szkolenia:

To podejście terapeutyczne jest próbą odpowiedzi na stany ostre pacjentów przychodzących na konsultację osteopatyczną. Te zajęcia powinny umożliwić stawienie czoła nagłym stanom bólowym kręgosłupa często spotykanym w gabinecie, zniesienie bolesnych objawów związanych ze stanem zapalnym, bez brania pod uwagę parametru « dysfunkcyjnego ». Znajduje ono swoje główne zastosowanie w kontekście wszystkich bólów korzeniowych na bazie poważnego uszkodzenia z przeciwskazaniem manipulacyjnym, « jedynym celem terapeutycznym » jest ból.

Szkolenie przeznaczone jest dla osteopatów i studentów ostatniego roku szkolenia osteopatów.

Czas trwania szkolenia: 3 dni szkoleniowe

Termin szkolenia: 12-14 maja 2023

Miejsce szkolenia: sala szkoleniowa NEUROPROJEKT, ul. Kleszczowa 14a, Warszawa

Koszt szkolenia: 3 500 PLN

Zgłoszenie na szkolenie wymaga wysłania maila z informacją o chęci wzięcia udziału w szkoleniu na adres: sekretariat@osteopatia.pl i dokonanie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 1 500 PLN. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w/w opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi.

Druga część opłaty za szkolenie w wysokości 2 000 PLN wymagana jest najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia, tj. do 12 kwietnia 2023.

Prosimy o dokonywanie wpłat na poniższe konto:

OSTEON Dariusz Skrzypek
Bank Spółdzielczy O/Białe Błota
83 8142 1020 0004 5085 2000 0003

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu!!!